Bedrijfsblog nog niet standaard (stom!)

20 maart, 2007

Vandaag is een artikel geplaatst op Planet genaamd “Bedrijfsblog is geen bittere noodzaak". Uit onderzoek van Lewis PR is gebleken dat slechts 2,5 procent van de Europese bedrijven een bedrijfsblog onderhoud.

Deze cijfers verbazen me, leest dan niemand mijn weblog?

Ik heb toch al enkele malen geschreven waarom een bedrijfsweblog absoluut meerwaarde biedt voor bedrijven.

Voor degene die nog steeds niet weten wat voor voordelen er aan een bedrijfsblog vasthangen, hier nogmaals de voornaamste voordelen:

  • nieuwe markten aanboren
  • hét communicatiemiddel zijn voor je klanten
  • bezoekers naar je offline winkel sturen
  • je expertise verkopen (jezelf in de markt zetten)
  • helpen met het ontwikkelen van nieuwe producten
  • een goedkoop instrument zijn voor marktonderzoek

Voor een uitgebreide omschrijving van deze voordelen klik hier.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top