Conversie optimalisatie (CRO)

Haal meer uit je bestaande bezoekers.

Ontdekken
Gratis strategie

KGOM wordt beoordeeld met een 9.2 op Google.

Structureel meer winst met je website of webshop?

Meer winst behaal je niet alleen door meer bezoekers naar je website te trekken. Het is noodzakelijk dat je website ook voldoende bezoekers kan omzetten in klanten. Het optimaliseren van dit proces noemen we conversie optimalisatie.

Wil je weten wat hoe deze dienst jou uiteindelijk meer winst oplevert? Lees hieronder dan wat we voor je kunnen betekenen.

Opsporen van knelpunten

Met verschillende tools zoals Hotjar en Google Analytics analyseren we de huidige bezoekers. Vervolgens brengen we de knelpunten in kaart. Hierdoor weten we exact aan welke pagina's en processen we moeten werken om het conversiepercentage te verhogen.

Uitwerken van hypotheses

Met de knelpunten in kaart gebracht gaan we nadenken over hoe het beter kan. Eventueel aan de hand van gebruikersfeedback werken we hypotheses uit. Dit zijn scenario's waarvan we verwachten dat ze beter zullen presteren dan de huidige varianten.

Deze hypotheses zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek én onze jarenlange ervaring. Hierdoor presteren onze hypotheses in 95% van de gevallen ook significant beter.

Opzetten van a/b of multivariate test

Voordat we daadwerkelijk een hypothese doorvoeren, moet uiteraard getest worden of deze ook beter presteert. Hiervoor zetten we verschillende tools in.

Het principe is eenvoudig: de ene helft van de bezoekers krijgt de originele pagina te zien. De andere helft onze variant. De pagina met het hoogste conversiepercentage is de winnaar.

Meer weten? Neem contact met ons op.

We hebben je aanvraag succesvol ontvangen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier

Online marketing met harde conversies en eerlijk advies.

Wij bieden verschillende diensten om jouw merk te laten groeien. Of het nu gaat om advertising, copywriting, of marketingstrategieën, ons team staat klaar om jou te helpen. We bereiken de juiste klanten, laten jouw bedrijf groeien én zorgen dat er uiteindelijk meer winst wordt gemaakt.

Onze kennisbank

Veelgestelde vragen

Bekijk onze veelgestelde vragen over conversie optimalisatie. Meer informatie nodig? Klik dan hieronder op kennismaken!

Wat is een conversiepercentage?

Stel dat een pagina 100 bezoekers heeft. 3 van deze bezoekers doen wat er op die pagina wordt verwacht. Bijvoorbeeld het invullen van een contactformulier.

Het conversiepercentage is dan 3%.

Het structureel verhogen van het conversiepercentage noemen we conversie optimalisatie (of CRO, wat staat voor Conversion Rate Optimization).

Hoe snel zie ik resultaat?

Conversie optimalisatie is één van de snelste middelen om resultaat te boeken. Afhankelijk van het aantal bezoekers van je website kunnen we binnen 2-4 weken de eerste verhoging van het conversiepercentage zien.

Blijf ik eigenaar van de pagina's en verbeteringen die jullie maken?

Uiteraard zijn alle wijzigingen die wij doorvoeren of teksten die wij schrijven van jou. Ook als we onverhoopt uit elkaar zouden gaan. We weten dat er partijen bestaan die op dat moment alles terugdraaien wat ze hebben doorgevoerd.

Dat zijn helaas de cowboys in onze markt. Die moeten het vooral hebben van klantenbinding door angst. Bij ons draait het om de resultaten en de relatie met jou.

Ben ik verplicht om een jaarcontract af te sluiten?

Nee. Onze diensten zijn maandelijks opzegbaar. Indien je onverhoopt niet tevreden zou zijn zit je dus nergens aan vast. Wij zijn namelijk van mening dat je klant blijft omdat je tevreden bent en omdat we resultaat boeken. Niet omdat je nog vastzit aan een jaarcontract.

Ontdek hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen

We hebben je aanvraag succesvol ontvangen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier