Jouw website boven die van de concurrent? Zo doen wij dat!
Alleen die eerste resultaten tellen. Om jouw website boven die van de concurrent te krijgen zetten we verschillende middelen en diensten in. Hieronder vind je de meestvoorkomende:
Google Analytics is het belangrijkste instrument voor jou als ondernemer om in één overzicht te zien hoe je online marketing inspanningen het doen. Het geeft je inzichten in hoe je advertentiecampagnes renderen, waar je bezoekers afhaken, waar het laaghangende fruit zich bevindt, waar quickwins snel in resultaat overgaan en nog veel meer.
Maar, waar begin je mee en hoe haal je er het meeste uit? Zodra je Analytics opent zie je een groot aantal statistieken, zoals bezoekersaantallen, pageviews en bouncepercentages. Wat betekenen al deze statistieken, en nog belangrijker, hoe gebruik je ze om de prestaties van jouw website te optimaliseren? Wij helpen met het inrichten van Google Analytics, zodat je de informatie krijgt die je nodig hebt om beslissingen te nemen.
De kans is groot dat Google Tagmanager jou als ondernemer niet zoveel zegt. Het is een tool die gebruikt wordt om codes op je website te plaatsen. Nodig voor bijvoorbeeld Google Analytics, het tracken van social media verkeer enz.
KGOM heeft ruimte ervaring met het instellen van Google Tagmanager. Daar gaat vooral je webbouwer blij mee zijn. En jijzelf ook, want hierdoor weet je zeker dat alles goed gemeten wordt.
Als ondernemer wil je graag dat zoveel mogelijk data wordt gekoppeld. Er is niets irritanter dan 15 verschillende rapporten en tools te moeten openen.
Met Google Lookerstudio (voorheen heette dit Google Datastudio) zijn we in staat om handige dashboards te bouwen waar verschillende databronnen worden samengebracht.