Gratis whitepaper: het belang van een online marketing strategie
Wil je op de lange termijn overleven als bedrijf, dan moet je een online marketing strategie of plan hebben. Cliché? Misschien, maar wel helemaal waar. In onze nieuwe gratis whitepaper leggen we je uit wat de gevaren zijn van het werken zonder online marketing strategie. Want je hebt geen controle over het proces, je hebt geen overzicht en de timing van je online marketing inspanningen zijn eigenlijk nergens op gebaseerd. Zonde van je tijd, geld en moeite!
Er is inzicht nodig, in elke laag. Alleen met die inzichten kun je namelijk een strategie opzetten. Zonder inzichten geen strategie, en zonder strategie weet je ook niet welke inzichten je nodig hebt. Kortom: er moet een gedegen online marketing strategie komen!
Hoe pak je dat dan aan?
Maar wat zijn de belangrijkste onderdelen van zo’n plan? In de whitepaper geven we je als voorbeeld het KGOM succesmodel: dit is het model dat wij voor onze klanten hanteren, om tot een online marketing strategie te komen die direct kan worden geïmplementeerd. Dit model kun jij als input gebruiken voor het creëren van je eigen online strategie. Ook zie je in de whitepaper hoe we de customer journey invulling geven voor onze klanten en hoe jij dat ook voor jezelf als bouwsteen kunt gebruiken. Al nieuwsgierig geworden? Download dan nu de gratis whitepaper via de button hieronder:Download hier de whitepaper!