Adv.: Hoeveel geld smijt jij over de balk met Google AdWords?

Karel
18/10/2010
Algemeen
X
min leestijd
Karel
18/10/2010
Algemeen
X
min leestijd

Google AdWords is voor veel bedrijven een fantastische manier om veel bezoekers naar je website te krijgen. Maar veel bezoekers staan niet garant voor meer omzet / leads/ conversies.De grote kracht van AdWords is dat je die zoekwoorden kunt inkopen die ook daadwerkelijk voor meer omzet zullen zorgen. En daar gaat het vaak fout.

Geld over de balk? Of gerichte bezoekers?

Binnen KG Bureau zijn wij dagelijks bezig met het opzetten en optimaliseren van Google Adwords campagnes. En telkens wanneer wij een bestaande campagne overnemen/optimaliseren zien wij één of meer van onderstaande problemen:

  • Veel te brede zoekwoorden ("verzekering" in plaats van "levensverzekering afsluiten"). Resultaat is dat het grootste deel van de bezoekers helemaal niet op zoek is naar de levensverzekering, en dat je dus ontzettend veel geld over de balk smijt.
  • Slechts 1 advertentie per advertentiegroep. Resultaat: slecht lopende advertenties, lager doorklikpercentage dus meer betalen per klik.
  • Geen of slechte landingspagina's. Resultaat: wel de juiste bezoekers, maar niet de juiste informatie geven. Gevolg: bezoekers doen niet wat je wil dat ze doen!
  • Lage kwaliteitsscores van de zoekwoorden en de algemene campagnes, vaak het gevolg van slechte campagnestructuren. Resultaat: meer betalen per klik.

Gratis analyse van je AdWordscampagne?

Zoals we eerder al aangaven zijn we binnen KG Bureau gespecialiseerd op het gebied van Google AdWords. Wij zijn er trouwens ook van overtuigd dat ook jouw AdWordscampagne rendabel kan worden gemaakt.En wij willen je daar graag bij helpen door je AdWordscampagne te bekijken, en aan te geven wat je moet doen om ervoor te zorgen dat je géén geld meer over de balk smijt.Vul nu het onderstaande formulier in om een gratis quickscan aan te vragen voor je AdWordscampagne:Overigens kunnen wij je bij KG Bureau uiteraard ook helpen met het opstarten van een nieuwe AdWordscampagne, of het hoger scoren in Google met zoekmachine optimalisatie.

Over KG Bureau

KG Bureau is het zoekmachine marketing bedrijf van de eigenaar van deze weblog, Karel Geenen. Samen met Henk Jan Dulon barre bouwt hij aan dit interessante en dynamische bedrijf. Ondertussen werken ze met een team van 9 mensen en twee vestigingen voor ruim 250 MKB klanten. Specialiteiten zijn Google AdWords, zoekmachine optimalisatie en conversie-optimalisatie.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Je bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief!
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier

Wil je meer gratis tips over online marketing?

Bekijk onze gratis downloads

Categorieën

Ontdek hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen

We hebben je aanvraag succesvol ontvangen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier