Blog reputatie management diagram

blogreputatieWe kennen ondertussen de verschillende reputatiemanagement afdelingen van de grote bedrijven, zoals Vodafone Web Relations. Ook zij zullen ongetwijfeld een soort van stappenplan hebben over hoe te handelen bij bepaalde berichten en blogposts.

Ook de Amerikaanse Airforce heeft een dergelijk stappenplan. Verschillende Engelstalige blogs hebben daarover al eens bericht. Zie een voorbeeld daarvan op Webinknow. Dit diagram zetten mij aan het denken en het leek mij dat zoiets ook handig kan zijn voor ons als ondernemer.

Het resultaat hiervan is een eerste concept van mijn Blog Reputatie Management How-To diagram (vrije vertaling van het originele, klik om te vergroten):blogreputatieZoals gezegd is dit een eerste concept. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening en aanvullingen! Zo kunnen we er samen een compleet diagram van maken. Kom maar op met het commentaar!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

  1. @Jens: Op voorwaarde dat je als bedrijf redelijk recht in je schoenen staat..
    Bytheway ik zie geen blackhat oplossingen staan..zoals je PR mannetje problemen d.m.v. oeverloos gezwam te laten reduceren tot niets of gewoon een advocaat achter de blogger(s) aanjagen...

    Toch frappant dat ik zelfs in Vlaanderen steeds meer PR zie opduiken in kritische blogs..er wordt wel degelijk gemonitord..

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top