- See
- Think
- Visit
- Do
- Care
In dit uitgebreide artikel ga je exact leren wat retail marketing is. Je leert welke strategieën er zijn, welke verkeersbronnen je kunt inzetten en tips om je winkel of showroom te "optimaliseren".
Dit artikel is voornamelijk geschreven vanuit het online marketing oogpunt. En ook vooral interessant voor bedrijven die een uniek product verkopen die klanten vaak maar één of twee keer in hun leven aanschaffen. Een product dat men moet kunnen aanraken, voelen en ervaren in jouw showroom!
Hoewel jouw winkel of showroom altijd bezocht moet worden voor de uiteindelijke aankoop, begint de zoektocht van jouw klanten altijd online.
En je kunt dan nog zo'n prachtige showroom hebben, maar als jouw website niet zichtbaar is tijdens de onderzoeksfase van de klant, wordt jouw showroom simpelweg ook niet bezocht.
In het onderstaande artikel leer je dus welke fases er zijn, en welke middelen je kunt inzetten om die klanten naar je showroom te krijgen, en ze uiteindelijk ook te laten kopen!
De klantreis van jouw klant in kaart gebracht
