Kijkje achter de schermen: Conversie optimalisatie

Het is altijd interessant om iets te lezen over een bepaald onderwerp, maar persoonlijk vind ik het nog veel interessanter om het ook meteen toegepast te zien.
Zo schreef ik van de week een artikel over een handige conversie-optimalisatie tool. Maar omdat het veel leuker is om deze daadwerkelijk in actie te zien gaan we deze tool eens toepassen op onze weblog.

Wat gaan we testen?

Over het algemeen is het zo dat zijbalken aan de rechterkant niet zo goed worden bekeken, althans, volgens Nielsen. Nu kunnen we dat natuurlijk klakkeloos aannemen, of, zoals het eigenlijk zou moeten, testen of dit waar is!
In de onderstaande video laat ik zien hoe de test is opgezet:

Wat denk jij?

Normaal gesproken begin je een test met hypotheses en dergelijke. Maar deze laat ik express blanco. Ik ben namelijk erg benieuwd wat jij denkt dat er gaat gebeuren, en waaraan we volgens jou kunnen gaan zien of de test geslaagd is. Kom maar op met je ideeën!
Bekijk nu ook de resultaten van deze test!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top