Whitepaper

22 juni, 2018

Een whitepaper wordt gebruikt als marketinginstrument, om meer informatie te geven over een product of dienst. Een whitepaper of e-book is een stuk content waarin je over een bepaald onderwerp vertelt. In de meeste gevallen is het een PDF-bestand dat mensen downloaden en naar hun e-mailadres laten sturen. Het doel van een whitepaper is dat je laat zien dat jij een autoriteit bent binnen je vakgebied.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *