Webanalytics

22 juni, 2018

Webanalytics is het objectief meten, verzamelen, analyseren en rapporteren van data van het internet. Het doel van webanalytics is het optimaliseren van website. Het is ideaal om het verkeer naar je website te meten, om te beoordelen hoe effectief je website is en om meer te weten over het aantal bezoekers van je website en het aantal paginaweergaven. Via Google Analytics kun je je webanalytics nauwkeurig in de gaten houden.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *