SWOT analyse

22 juni, 2018

De afkorting SWOT staat voor de volgende Engelse termen: Strengths, Weaknesses, Opportunities en Threats. In het Nederlands betekent dit sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen. Een SWOT analyse is een instrument om te bekijken waar je kansen in de markt liggen. Door in kaart te brengen wat de sterktes en zwaktes van een organisatie zijn, kun je je positie in de markt verbeteren. Hierdoor is het mogelijk om van tevoren in te spelen op marktontwikkelingen.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *