Storytelling

22 juni, 2018

Storytelling is een belangrijk deel van content marketing. Met storytelling vertel je verhalen aan je doelgroep, waar je jouw doelgroep probeert mee te raken. Door verhalen te vertellen kun je contact maken met je doelgroep. Ze geven betekenis aan je product of dienst, en zijn bovendien makkelijk te delen. Storytelling is een effectieve manier van communiceren, waarmee je snel tot een resultaat kan komen.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *