Rich snippets

22 juni, 2018

Rich snippets zijn extra resultaten in de zoekmachines, naast de standaard zoekresultaten die uit een titel, URL en meta description bestaan. Door middel van gestructureerde gegevens kun je rich snippets maken. Je kunt hiermee relevante informatie voor je bezoeker toevoegen aan het zoekresultaat, zoals openingstijden, recensies en data, locaties en tijden van evenementen. Het is puur bedoeld om de bezoeker te helpen met een bepaalde zoekopdracht.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *