RDFa

22 juni, 2018

RDFa is een manier om gegevens te markeren die door Google herkend moeten worden. Door gebruik te maken van RDFa kunnen deze gegevens worden getoond in de zoekmachines. Je kunt er informatie in beschrijven, zoals een evenement of een recensie over een hotel. Met RFDa kun je Google dus laten zien dat je relevante informatie op je website aanbiedt. Wanneer deze hoog in de zoekresultaten worden getoond, help je de bezoeker om snel te vinden waar hij of zij naar op zoek is.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *