Loyaliteitsprogramma

22 juni, 2018

Met een loyaliteitsprogramma probeer je, zoals de naam al zegt, de loyaliteit van klanten te verhogen. Dit doe je middels een spaarprogramma bijvoorbeeld, waarbij men middels aankopen en activiteiten punten kan verzamelen. Voorbeelden van dit soort programma’s zijn relatiedagen, spaarprogramma’s en nieuwsbrieven. Voor retailers is dit een erg interessant medium om in te zetten voor klanttevredenheid en service.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *