Lead

22 juni, 2018

Wanneer iemand informatie aanvraagt over een product of dienst, noemen we dat een lead. Als er in de online marketing over een lead wordt gesproken, hebben we het over een kans. De ‘lead’ heeft laten blijken dat hij interesse heeft in jouw bedrijf. Hier ben je achter gekomen doordat de lead bijvoorbeeld jouw website heeft bezocht, een brochure heeft aangevraagd of een whitepaper heeft gedownload.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *