Lead scoring

22 juni, 2018

Lead scoring is een manier om te bepalen wanneer de salesafdeling leads kan opvolgen. Op basis van een (door jouw bepaalde) score wordt dan bekeken of men klaar is voor de volgende stap in het salesproces. Daarmee bepaal je ook in welke fase men in het leadnurtering-proces zit. Door punten aan de verschillende leads toe te kennen, kun je bepalen hoe ‘warm’ de lead is én of deze dus gekwalificeerd is om op te pakken voor het salesteam.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *