In-market doelgroep

22 juni, 2018

De in-market doelgroep is de groep consumenten die door Google is vastgesteld als consumenten met intentie tot aankoop. Deze consumenten zijn weer onder te verdelen in groepen die je kunt inzetten. De indeling wordt gebaseerd op de online activiteiten van de individuele consument. Een in-market doelgroep kun je bijvoorbeeld targeten bij advertenties uit het Google Display Netwerk.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied.

Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee de werving en selectie van online marketeers wordt verzorgd.

Contact: LinkedIn | Twitter | Tel. 085 208 21 00 | E-mail

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *