Huisstijl

22 juni, 2018

De huisstijl is eigenlijk een vastgelegde stijl die je namens je bedrijf gebruikt. De huisstijl kan onder andere bestaan uit je logo, eventuele motto/slogan, het kleurenpalet dat je gebruikt en hoe je je website en papieren uitingen opmaakt. Het is belangrijk dat je kiest voor een consistente huisstijl, waarin steeds dezelfde kleuren terugkomen en waarbij je bijvoorbeeld niet steeds een ander lettertype gebruikt. Beslissingen die je neemt rondom je huisstijl kun je het beste laten vastleggen, zodat ook andere medewerkers (of webbouwers, designbureaus etc.) deze overal consistent kunt hanteren.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *