Herhalingsaankoop

22 juni, 2018

Een herhalingsaankoop betekent dat dezelfde klant bij je terugkomt, of dit nu voor de tweede, derde of tiende keer is. Er kunnen verschillende redenen zijn voor een herhalingsaankoop. Je kunt natuurlijk toevallig gewoon de goedkoopste zijn op dat vlak, waardoor iemand simpelweg bij jou uitkomt. Ook kan het zijn dat iemand iets bij je gekocht heeft en daar een aanvulling op zoekt (accessoires, navullingen etc.), maar je kunt ook een klant hebben die gewoon echt heel prettig bij je winkelt en daarom steeds weer terugkomt. Het is goed om erachter te komen waarom iemand een herhalingsaankoop doet, zodat je hier met marketing op kunt inspelen en deze klanten kunt belonen!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *