Engagement

22 juni, 2018

Engagement is een lastige term om uit te leggen, omdat het een veelomvattend begrip is. Je kunt het enigszins omschrijven als de verbondenheid die je klant voelt met je merk, bedrijf of dienst/product. Ieder bedrijf zal een ander idee hebben bij engagement, en kan andere doelen hebben gesteld op dit vlak. Engagement kan onder andere gemeten worden door de hoeveelheid likes, shares, volgers of reacties te bekijken en analyseren.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *