Dynamische remarketing

22 juni, 2018

Met remarketing bereik je mensen na het verlaten van je website nogmaals. Dynamische remarketing gaat daar nog een stapje verder in. Hierbij wordt automatisch andere content laten zien, meestal via een gekoppelde feed. Je toont dan een interactieve, op maat gemaakte advertentie aan de mensen die je wil bereiken. Zo kun je bijvoorbeeld websiteverlaters proberen terug te halen door ze nogmaals te ‘confronteren’ met de laatstbekeken producten. Dynamische remarketing kun je bijvoorbeeld inzetten via Facebook. Je toont dan een interactieve, op maat gemaakte advertentie aan de mensen die je wil bereiken. Zo kun je bijvoorbeeld websiteverlaters proberen terug te halen door ze nogmaals te ‘confronteren’ met de laatstbekeken producten. Dynamische remarketing kun je bijvoorbeeld inzetten via Facebook.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *