Crossmedia

22 juni, 2018

Crossmedia houdt in dat er gebruik wordt gemaakt van verschillende media om een bepaalde uiting te doen. Stel, je maakt een televisiereclame waarin je mensen verwijst naar een website, of je deelt een flyer uit met website-informatie. Dan spreek je op dat moment van een crossmediaal concept. Omdat je doelgroep zich op verschillende plekken kan bevinden, kan het heel waardevol te zijn om diverse soorten media te gebruiken binnen je (online) marketing strategie.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *