CPS

22 juni, 2018

CPS staat voor Cost Per Sale. Als adverteerder betaal je hierbij letterlijk voor iedere directe sale die uit je advertentie is voortgekomen. CPS is een zeer prestatiegerichte vorm van adverteren, die je vooral terugziet bij affiliatemarketing. CPS kan je dan ook veel opleveren: je genereert veel gratis verkeer, omdat je (nog) niet betaalt voor websitebezoekers die nog geen aankoop doen. Aan de andere kant moet je er rekening mee houden dat je bereik kwalitatief minder kan zijn, omdat de affiliates andere doelen hebben dan jij. Zij willen wellicht sneller verkopen realiseren en zullen minder snel kijken of het publiek dat bereikt wordt echt relevant is voor jou.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *