Bing

22 juni, 2018

Bing is een zoekmachine van Microsoft en hanteert ongeveer hetzelfde algoritme als Google. De zoekmachine krijgt een steeds groter marktaandeel, en biedt voor jou veel potentie om online te groeien. Net zoals bij Google zijn de zoekresultaten verdeeld onder niet-betaalde en betaalde zoekresultaten. Adverteren op Bing kan erg interessant zijn als aanvullend kanaal, waarmee je extra omzet kunt genereren. De voordelen ten opzichte van Google AdWords zijn de hoge conversieratio, de hogere CTR van je advertenties en lagere klikkosten. Naast het zoeken op het internet, is het ook mogelijk om nieuws, afbeeldingen en producten te zoeken via Bing.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *