Advertentie-extensies

22 juni, 2018

Met advertentie-extensies krijg jij de mogelijkheid om meer informatie mee te geven aan je advertentie. Dit kan bijvoorbeeld via oproepextensies, locatie-extensies, sitelinks en highlight-extensies. Bezoekers krijgen met advertentie-extensies al een beter beeld van je aanbod, nog voordat ze op de afbeelding/advertentie klikken. Ze kunnen dus gelijk goed zien of jouw advertentie écht past bij wat ze zoeken. Voor ieder type informatie dat je wilt toevoegen, is er een beleid van Google. Let dus goed op wat wel en niet is toegestaan!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied. Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee we de werving en selectie van online marketeers verzorgen.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *