Acquisitie

22 juni, 2018

Acquisitie is het werven van nieuwe klanten. Je hebt koude acquisitie, waarbij je mensen of bedrijven aanspreekt waar je nog geen band mee hebt, en je hebt warme acquisitie. Hierbij richt je je op de relaties die er al zijn, en benader je ze bijvoorbeeld met een vervolgvoorstel of een mooie aanbieding. Koude acquisitie wordt vaak gezien als de minst effectieve van beide soorten, omdat deze acquisitie ook ergernis kan opwekken.

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied.

Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee de werving en selectie van online marketeers wordt verzorgd.

Contact: LinkedIn | Twitter | Tel. 085 208 21 00 | E-mail

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *