Los zand? Of een bewezen strategie?

Misschien ben je er zelf al achter gekomen. Zomaar wat doen op het gebied van online marketing is op lange termijn nooit succesvol.

Vandaar dat wij altijd volgens onze beproefde werkwijze werken. Die zorgt ervoor dat jij verzekerd bent van online succes. Wat wij verstaan onder succes? Dat jij als ondernemer dankzij de online marketing op het einde van het jaar meer geld hebt verdiend.

Vergadering KGOM

Onze werkwijze: in 3 stappen meer winst dankzij online marketing

Om succesvol te kunnen zijn bij onze klanten werken we volgens onze vaste werkwijze. Deze bestaat uit 3 noodzakelijke onderdelen.

Audit

Doel: een compleet beeld krijgen van je website, (online) marketing, producten of diensten en bedrijfsdoelstellingen.

  • Gesprek online, op locatie of op ons kantoor in Deventer
  • Inventarisatie van je website
  • Customer journey vaststellen
  • Analyse van beschikbare data
Plan van aanpak

Doel: een online marketingstrategie uitwerken die voor meer winst zorgt

  • 6-maandenplan
  • Doelen en KPI’s vaststellen
  • Welke middelen en budgetten gaan we inzetten om ons doel te behalen
  • Online dashboard waarop jij 24/7 de voortgang ziet
Uitvoering

Doel: op basis van het SEE-THINK-DO-CARE model de doelen behalen

  • Plannen uitvoeren
  • Resultaten meten
  • Bijsturen voor optimaal resultaat
  • Voortgang maandelijks rapporteren

Wij werken volgens het STDC-model van Google.

De meest succesvolle ondernemers hebben één ding gemeen: ze weten exact wie hun klant is en wat zij denken. Dat niet alleen, deze ondernemers begrijpen heel goed welke ‘reis’ een klant aflegt om uiteindelijk tot een aankoop over te gaan.

Oók bij online marketing staat de klantreis centraal. Hier houden wij rekening mee door op het juiste moment, de juiste boodschap via het juiste medium te delen. Elk stukje informatie draagt bij aan één doel: jouw product of dienst laten afnemen.

Wij werken hiervoor met het See-Think-Do-Care model van Google. Hieronder zie je uit welke fases dat model bestaat:

See fase

Potentiële klanten hebben een probleem of doel. Ze gaan online zoeken naar antwoorden en mogelijke oplossingen.

Het aanbieden van betrouwbare informatie en het opbouwen van naamsbekendheid zijn in deze fase belangrijk

Think fase

Men zoekt gericht naar een oplossing en aanbieders. Er worden meerdere alternatieven bekeken.

Zichtbaarheid in Google en vertrouwen opbouwen zijn van belang in deze fase van de klantreis.

Do fase

Je potentiële klant is klaar voor een aankoop. Dit gebeurt bijvoorbeeld in je webwinkel of via een aanvraag via je website.

Het is dus zaak dat je potentiële klant alle informatie heeft om een weloverwogen keuze te maken.

Care fase

De prospect is inmiddels trotse eigenaar van jouw product of dienst. Met de juiste aandacht maak je van elke klant een ambassadeur.

In deze fase gaat het om goede aftersales en de juiste prikkels om herhaalaankopen te stimuleren.

Meer weten? Neem contact met ons op.

We hebben je aanvraag succesvol ontvangen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier

Online marketing met harde conversies en eerlijk advies.

Wij bieden verschillende diensten om jouw bedrijf online succesvol te laten zijn. Of het nu gaat om advertising, copywriting, of marketingstrategieën: ons team staat klaar om jou te helpen.

Zoekmachine adverteren

Voor veel bedrijven is het adverteren in zoekmachines een must. Ons doel? Zorgen dat je met plezier de facturen overmaakt naar de zoekmachines. Omdat je weet dat elke euro die je investeert er ook voor zorgt dat je op het einde van het jaar meer winst hebt gedraaid.

Zoekmachine optimalisatie

Bovenaan staan in Google zonder per klik te hoeven betalen? Versla je concurrenten en neem die eerste posities!

Copywriting

De juiste woorden zorgen voor meer bezoekers vanuit Google én meer conversies.

Social media adverteren

Bereik je doelgroep op hun favoriete social media kanalen met gerichte advertenties!

Analytics / data

Natuurlijk wil je sturen op data. Maar wel de juiste data. Wij bieden verschillende diensten voor het inregelen, meten en analyseren van belangrijke statistieken.

Conversie optimalisatie

Uiteraard wil je dat je website optimaal presteert en dus het maximale uit je bezoekers haalt. Met conversie optimalisatie gaan we hier proactief mee aan de slag!