Stop met platte like, share en win acties! Zo start je succesvolle Facebook acties die wél werken!

Karel
20/11/2013
Social media
X
min leestijd
Karel
20/11/2013
Social media
X
min leestijd

Deze complete gids als pdf? Klik hier om hem te downloaden!

Inleiding

Het is echt waar: de "like, share & win!"- acties die je om de oren vliegen op Facebook zijn in strijd met de regels die Facebook stelt aan promoties (lees: wedstrijden, acties etc.). Je mag namelijk helemaal niet eisen dat jouw bericht, foto of update op de persoonlijke tijdlijn wordt gedeeld.Daarbij komt het regelmatig voor dat men vrienden verwijdert, omdat ze zich dood ergeren aan de tientallen "like, share & win!"- acties die voorbij komen op de tijdlijn. Iets waar je als bedrijf liever niet aan wordt gelinkt, toch?En dit hoeft ook helemaal niet! Er zijn nog genoeg mogelijkheden om met leuke acties de interactie met je doelgroep op te zoeken. In dit artikel vind je naast de regels waar je je aan dient te houden, ook tips en tricks om ervoor te zorgen dat jouw volgende Facebook actie een succes wordt!Succes!

Inhoudsopgave

Facebook actie? Dit mag wel en niet!

Dit mag wel

Dit mag niet

Dit moet

Hoe de nieuwe regels voor jou kunnen werken

Doel van de actie

Wedstrijd op de tijdlijn

Wedstrijd in een Facebook app

Eerste actie? Ga voor een actie op de tijdlijn!

Inspiratie nodig?

Tools

Winnaar kiezen

Analyse van fanpage = ideeën voor acties

Promoten van je actie

Tip: Facebook Ads Power Editor

Écht adverteren in het hart van je doelgroep

Niet vergeten: taggen van URL's naar eigen website

Aangepaste doelgroep maken obv bestaande klanten óf fans van een actie

Opgelet: gebruik maximaal 20% tekst voor advertentie in tijdlijn!

Tot slot

Facebook actie? Dit mag wel en niet!

FB like or not

“Mag je nou wel of niet vragen aan je Facebook fans om op een post te reageren om mee te doen aan een wedstrijd?"

“Mag je fans vragen mee te doen door simpelweg je pagina te liken?“

“Nee, het mag toch alleen in een aparte tab op je fanpage..? “

Met de vaak gewijzigde “page guidelines" snap ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Tijd om het eens goed op een rij te zetten wat wel en niet mag wanneer je een Facebook actie wilt starten.

Dit mag wel

  • FB gebruikers vragen om een post te liken en/of een reactie op de post achter te laten om mee te doen met de actie;
  • FB gebruikers vragen om direct op de fanpage tijdlijn een bericht achter te laten, mag zowel tekst als een afbeelding zijn;
  • Likes gebruiken als “stemmen" op een post of afbeelding op de fanpage tijdlijn;
  • FB gebruikers vragen om je een bericht te sturen via de fanpage;
  • De winnaar bekend maken op de fanpage;
  • Deelnemers verplichten om terug te keren naar de fanpage om te zien wie er heeft gewonnen;
  • Een Facebook like button plugin gebruiken om stemmen te verzamelen via externe websites;
  • Een wedstrijd houden via een Facebook app (tabs bovenaan op de fanpage).
Deel onze tips!

Likes gebruiken als “stemmen" op een post of afbeelding op de fanpage tijdlijn mag wel!

Dit mag niet

  • Deelnemers verplichten om een post of foto te delen op de eigen tijdlijn om mee te kunnen doen met de actie;
  • Deelnemers verplichten om zelf een post of foto te zetten op hun eigen tijdlijn (of die van een vriend) om mee te kunnen doen met de actie;
  • FB gebruikers verplichten om zichzelf of anderen te taggen in een foto om op die manier te stemmen of mee te doen aan de actie;
  • Iedereen die je fanpage liked automatisch mee laten doen aan een actie, zonder dat er een actie op de fanpage tijdlijn plaatsvindt.
Deel onze tips!

Facebook fans verplichten om een post of foto te delen op de eigen tijdlijn om mee te doen met een actie mag NIET!

Dit moet

Het klinkt een beetje raar, maar er zijn ook een aantal dingen verplicht. Zo moet je onder andere:

Vrijwaring Facebook

Je moet een vrijwaring opnemen in je actie waarin je stelt dat Facebook op geen enkele manier te maken heeft met de actie. Het simpelste is om deze tekst op te nemen in je post / tab / afbeelding:

Deze promotie is op geen enkele manier verbonden met Facebook en is op geen enkele wijze gesponsord, ondersteund of georganiseerd door Facebook. De informatie die je verstrekt door mee te doen aan de actie verstrek je dan ook niet aan Facebook maar aan ...naam bedrijf"

Officiële regels vermelden

Bij iedere actie horen een aantal regels, deze moet je niet alleen voor jezelf vaststellen, je moet ze ook beschikbaar stellen aan de deelnemers. Neem in ieder geval de volgende punten op:

  • Wat de prijs is;
  • Hoe de winnaar wordt gekozen;
  • Hoe de winnaar wordt gecontacteerd;
  • Wie mee mag doen met de actie;
  • Wat de actieperiode is;
  • etc.

Wanneer je geen website hebt waar je de regels op kunt publiceren en heen kunt verwijzen, zorg dan voor een PDF (die je bijv. host in je publieke Dropbox folder) die men kan downloaden. Dan heb je in ieder geval de mogelijkheid om ernaar te verwijzen in een post of tab op Facebook.

Vergeet de regels in eigen land niet!

Simpel: houd als lokale winkel geen actie waarbij men cadeaukaarten kan winnen t.w.v. 100 euro voor sterke drank, omdat je niet met zekerheid kunt vaststellen of iedereen die meedoet ouder is dan 18.

Deel onze tips!

Vergeet bij een #Facebook actie de regels in eigen land niet!

Hoe de nieuwe regels voor jou kunnen werken

Het is nu duidelijk wat wel en wat niet mag bij een Facebook actie, maar wát wordt die volgende Facebook actie? En hoe past die binnen de nieuwe regels?Denk na over waar de interactie met de doelgroep plaats vindt. Wanneer dit direct op de tijdlijn van de fanpage gebeurt is dat helemaal goed. En je kunt ook nog steeds een actie of wedstrijd houden via een Facebook app.Het is belangrijk om te onthouden dat fans wél gevraagd mag worden om de actie (een bericht of de app) te delen op de eigen tijdlijn, maar dit mag niet verplicht zijn om mee te te doen met de actie. Zoals met véél “Like, Share & win" - acties wél wordt gedaan...Wát de beste actie voor jouw bedrijf is, ligt ook aan het doel wat je voor ogen hebt. Je moet jezelf afvragen wat je precies wilt bereiken met de actie.

Doel van de actie

Je kunt het simpelweg opdelen in twee verschillende doelen:1. Het verzamelen van e-mailadressen via een wedstrijd met een Facebook app - zodat je de deelnemers later nog eens kunt benaderen.2. Het creëren van een hoge mate van betrokkenheid bij je Facebook pagina - door middel van een wedstijd op de tijdlijn van je fanpage.Maar dit is niet het enige wat je mee moet laten wegen bij je beslissing, er zijn verschillende voor- en nadelen te noemen van een wedstrijd op de eigen tijdlijn en een wedstrijd via een app.Deze complete gids als pdf? Klik hier om hem te downloaden!

Wedstrijd op de tijdlijn

Voordelen

  • Snel en makkelijk op te zetten - meestal niet veel meer nodig dan een mooie afbeelding en wat tijd om een goede tekst neer te zetten en de wedstrijd te monitoren;
  • Leuk en makkelijk voor Facebook gebruikers om mee te doen;
  • Werkt sowieso op alle versies van Facebook (mobiel, FB app, desktop versie);
  • Gratis;
  • Positief voor je bereik op Facebook.
Deel onze tips!

Voordeel van een #Facebook actie op fanpage tijdlijn: snel, makkelijk & positief voor je bereik!

Nadelen

  • Bij deelname ontvang je geen e-mailadres van de FB gebruiker;
  • Kunt de post niet heel erg makkelijk meerdere keren delen om de actie meerdere malen te promoten;
  • Je moet de regels van de wedstrijd en de vrijwaring m.b.t. Facebook kwijt in de post (kunt wél naar de regels en voorwaarden verwijzen via een link in de post);
  • Wedstrijden op de tijdlijn zorgen vaak voor minder nieuwe likes van de fanpage dan een app met een fan-gate;
  • Kan lastig zijn om de winnaar te contacteren, zeker als de winnaar de pagina niet in de gaten houdt;
  • Als je een like én reactie eist, is het lastig om dat te valideren.
Deel onze tips!

Nadeel van een Facebook actie op de tijdlijn: ontvangt geen e-mailadressen van FB gebruikers!

Wedstrijd in een Facebook app

Voordelen

  • Verzamelen van e-mailadressen - maakt het niet alleen makkelijk om de winnaar(s) te contacteren. Je kunt ze ook makkelijk opnieuw benaderen via adverteren op Facebook - aangepaste doelgroep in FB power editor - daar straks meer over!;
  • Meer controle over de “look en feel" van je actie;
  • Kunt gebruik maken van een fan-gate om méér nieuwe fans te vergaren;
  • Makkelijk om de wedstrijd (app) meerdere malen te delen;
  • Kunt vaak makkelijk de regels kwijt binnen een wedstrijd app;
  • Veel wedstrijd apps hebben statistieken of de mogelijkheid om Google Analytics te koppelen aan de app.
Deel onze tips!

Voordeel van een Facebook actie in een app: verzamelen van e-mailadressen!

Nadelen

  • Drempel om mee te doen ligt hoger;
  • Sommige wedstrijd apps werken niet op mobiele apparaten;
  • Sommige wedstrijd apps kosten geld.

Eerste actie? Ga voor een actie op de (eigen!) tijdlijn!

Wat je kiest is uiteraard afhankelijk van het doel (e-mailadressen óf meer exposure) en de praktische voor- en nadelen van de verschillende vormen.

Maar wanneer je nog nooit een actie hebt gedaan, zou ik voor een leuke actie op de (eigen!) tijdlijn gaan. Op die manier vergroot je de interactie met je fans. Daarnaast is het tevens de makkelijkste manier voor een Facebook actie.

Tip: blijf dicht bij je doelgroep, sterker nog zet je fans centraal én vraag jezelf af hoe je iets voor hen kan betekenen!

Inspiratie nodig?

Hoe je actie er inhoudelijk uit gaat zien is natuurlijk aan jou en is afhankelijk van jouw producten of diensten. Maar er zijn wel een aantal voorbeelden te geven van de verschillende soorten acties die je kunt houden!

Fans belonen bij een x aantal likes

Wij hebben bijvoorbeeld een keer een cursus weggegeven bij 3000 likes.

Dit was geen aangekondigde actie, maar een “beloningsactie" waarbij we bestaande fans vroegen een reactie achter te laten welke cursus zij graag zouden willen volgen. Dat was onze enige “voorwaarde". Makkelijk én snel ;-).

Er zijn wel een aantal punten die we een volgende keer anders zouden doen:

  • Duidelijk aangeven tot wanneer men kan reageren, gelukkig geen problemen mee gehad maar dit had wel vervelende situaties kunnen opleveren.
  • De afbeelding van de actie van minder dan 20% tekst voorzien. Want dan is het wél mogelijk om hem als gesponsorde post te gebruiken gedurende de actie ;-). Hier later meer over!
  • Linkje met alle voorwaarden plaatsen, omdat dat nou eenmaal moet én overzichtelijk is voor fans.

Iets weggeven als je een x aantal likes bereikt

Hier kondig je de actie wel aan (in tegenstelling tot de beloningsactie) en maak je ook bekend wát je dan weggeeft bij het x aantal fans.Tip: als troostprijs exclusieve content beschikbaar stellen aan alle fans. Dit doe je door middel van een Fan-gate (bekijk voor meer info de handleiding FB lead gating). Ook een goed middel voor meer pagina likes, zeker wanneer je de tab promoot!

Beantwoorden van een (prijs)vraag

Laat fans een prijsvraag beantwoorden, tekst bij een afbeelding laten verzinnen, beste idee laten insturen of zelfs een slagzin afmaken. Dit kan ook erg goed in combinatie met inhakers op feestdagen of gebeurtenissen uit het nieuws.

Fotowedstrijd

Vraag naar de leukste, grappigste, meest hartverwarmende foto van je fans, uiteraard altijd gerelateerd aan een onderwerp of thema waar je als bedrijf ook bij aan kunt sluiten. HEMA had een keer een wedstrijd, waarvoor ze een een iFrame app gebruikten waarin je door programmeurs en designers de mooiste creaties kunt laten maken. Ik snap dat dit voor de meeste niet is weggelegd maar het is een mooi voorbeeld ter inspiratie!Je kunt men ook vragen om foto's naar jouw fanpage te uploaden en de foto te taggen met een speciale actie hashtag (#). Een mooie bijkomstigheid van een foto-actie: hier lees je waarom afbeeldingen het beste werken op Facebook.

Deel onze tips!

Blijf dicht bij je doelgroep, zet je fans centraal én bekijk hoe je iets voor hen kan betekenen!

Denk ook aan

Mensen iets laten maken, bewerken, ontwerpen en/of testen, kortom: mogelijkheden te over!Een aantal handige links voor meer inspiratie:

  • Artikel op Marketingfacts - “11 innovatieve facebook campagnes om je te inspireren".
  • Artikel op SocialMediaExaminer.com - “How to sell on Facebook using images". Tevens goede voorbeelden om acties op Facebook te houden!
  • Facebook studio Gallery - gallerij van onder andere campagnes, apps, sponsored stories en aanbiedingen. Selecteer rechts op de pagina “Dutch" als “Language", dan krijg je alle voorbeelden te zien die zijn gericht op de Nederlandse markt.
  • Website: De beste social media - Website van Diederik Broekhuizen met erg leuke voorbeelden van creatieve social media updates van bedrijven uit Nederland en het buitenland.
Tip: bekijk ook onze video's van de AnswersOnAir sessies over content marketing en social media, daarin geven we verschillende tips over hoe je het beste aan de slag kunt met het creëren en verzinnen van leuke content voor o.a. je social media.

AnswersOnAir - thema Content marketing

AnswersOnAir - thema Social media

Tools

Winnaar kiezen

Omdat het met een actie op de tijdlijn vaak lastig kan zijn om een winnaar te kiezen, zijn er een aantal tools die je kunnen helpen bij het random kiezen van een winnaar.

Via Contest Capture kun je alle gegevens van je post exporteren naar een excel (.csv) bestand.

ContestCapture

Na het verbinden selecteer je de betreffende post.

Contest post selecteren

Alle reacties en likes worden verzameld in één overzicht en iedere like / reactie staat in een aparte rij. Kunt dus een winnaar kiezen a.d.h.v. een nummer.

CSV

Met een “random number generator" zoals op Random.org, kies je makkelijk én 100% eerlijk een winnaar!

random.org
Deel onze tips!

Gebruik een “random number generator" om 100% eerlijk een winnaar te kiezen van je Facebook actie!

Analyse van fanpage = ideeën voor acties

Natuurlijk gebruik je de nieuwe pagina statistieken van FB voor het analyseren van je fanpage en om te zien welke berichten het beste werken. Hetzelfde geldt uiteraard voor de updates, berichten en foto's die je plaatst bij acties. Die worden gewoon in dat overzicht meegenomen!

pagina statistieken

Analyseer dus niet alleen welke berichten je fans het leukste vinden om achteraf te zien wat het beste resultaat heeft opgeleverd, maar gebruik dezelfde statistieken om te bepalen wat voor acties je in de toekomst gaat houden! Dit is namelijk ideaal om ideeën op te doen voor nieuwe acties die je doelgroep aanspreken.

Deel onze tips!

Facebook Page Insights is ideaal voor het opdoen van nieuwe ideeën voor acties!

Lees voor meer informatie over wát je allemaal precies kunt analyseren mijn artikel over de nieuwe FB paginastatistieken.

Promoten van je actie

Tip: Facebook Ads Power Editor

De Facebook Power Editor is écht een uitkomst, omdat het mogelijk is om heel overzichtelijke manier je Facebook advertenties te beheren. En het is dé plek waar Facebook als eerste de nieuwste features uitrolt, zodat je altijd vooraan staat bij nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden! Daarnaast heb je meer controle over de plaatsing van je advertenties en kiezen van je doelgroep.

In eerste instantie werd de editor ontwikkelt als Chrome plugin, maar werkt ie ook in andere browsers. Om problemen te voorkomen is het verstandig om de Power Editor via de Chrome browser te gebruiken. Wil je dit niet dan kun je via Facebook.com/powereditor even testen of of alles werkt. Je vindt de Power Editor tevens via “Advertenties beheren" en dan in het linker menu: “Power Editor".

FB advertenties beheren

Écht adverteren in het hart van je doelgroep

Het mogelijk om zeer gespecificeerd te adverteren, dat had je misschien al gelezen in ons “Online overleven voor de kleine ondernemer"-stuk ;-). Het is mogelijk om je doelgroep volledig te specificeren en op te slaan! De segmenten die je aanmaakt, middels interesses, plaatsen, relatiestatus, etc., kun je dan een volgende campagne simpelweg selecteren. Een groot voordeel t.o.v. de “simpele" Facebook Ads interface.

Voorbeelden

Een tweetal voorbeelden om even te illustreren hoe specifiek je kunt adverteren:

iPhone / iPad app

Sinds 1 oktober is het ook mogelijk om te adverteren voor mobiele apps.

FB ad voor mobiele apps

Afbeelding: FB for Business

Stel: jij hebt een nieuwe versie van je iPhone & iPad app die je via Facebook wilt promoten. Én je hebt de gegevens van iedereen die de eerste versie van de app hebben gedownload.

Dan kun je die gegevens gebruiken om een aangepaste doelgroep aan te maken (meer daarover verderop in dit artikel), waar je de met een nieuwe advertentie op richt. Je kunt ze dan zeer gericht aanspreken met bijvoorbeeld:

“Enthousiast over de eerste versie van app X? Klik hier voor de update!"

Daarnaast kun je nieuwe “klanten" bereiken met een nieuwe advertentie door specifiek te adverteren op mobiele apparaten van Apple:

plaatsing

 

Je kunt zelfs onder “Minimale versie" de verschillende versies van het OS besturingssysteem selecteren.

BruidsmodeStel: je organiseert volgende week een evenement waarbij je de nieuwe collectie bruidsjurken en trouwpakken showt. Je bent gevestigd in Eindhoven en wilt graag verloofde stellen bereiken via Facebook.

Dat kan!

Het is mogelijk om gericht op verloofde Facebook gebruikers een advertentiecampagne te starten.

vb bruidskleding show

In het voorbeeld zie je dat mensen zijn geselecteerd die 6 maanden en 1 jaar zijn verloofd. Voor het evenement zou het beter zijn alleen te focussen op mensen die 6 maanden zijn verloofd. De kans bestaat namelijk dat de stellen die langer dan 1 jaar verloofd zijn, de kleding al geregeld heeft.

Tip: start meerdere advertenties in één campagne, waarbij je bijvoorbeeld verschillende titels en/of afbeeldingen gebruikt. Facebook wijst namelijk automatisch meer van je dagelijkse budget toe aan de beste presterende advertentie!

Deze complete gids als pdf? Klik hier om hem te downloaden!

Niet vergeten: taggen van URL's naar eigen website

Tussendoor nog even een tip wanneer je in FB advertenties of acties URL's gebruikt die naar de eigen website leiden. Tag deze zodat je ze in Google Analytics kunt tracken! Dit doe je met de Google URL maker.

URL maker Google Analytics

De parameters campagnebron, -medium en -naam zijn verplicht. Vul hier logische en makkelijke benamingen in die, wanneer je meerdere campagnes hebt, makkelijk te onderscheiden zijn. Bijvoorbeeld: campagnebron = Facebook, -medium = advertentie-actie1 en -naam = FBactieNov2013, omdat de advertentie naar de homepage van de blog verwijst.

De gegenereerde URL ziet er als volgt uit:

https://kgom.nl/?utm_source=Facebook&utm_medium=advertentie-actie1&utm_campaign=FBactieNov2013

In Google Analytics vind je de campagne terug onder Acquisitie → Campagnes.

Deel onze tips!

Vergeet niet om bij Facebook acties ook de URL's naar je website te taggen met Google Analytics parameters!

Aangepaste doelgroep maken obv bestaande klanten óf fans van een actie

Heb je een klantenbestand vanuit je online shop of offline winkel? Of een mailinglijst n.a.v. een download, nieuwsbrief inschrijving of informatieaanvraag?

Nog mooier: een lijst met e-mailadressen van mensen die mee hebben gedaan aan je Facebook actie?Dan is het mogelijk om met die gegevens jouw (potentiële) klanten op Facebook te bereiken!Dit doe je door zelf een aangepaste doelgroep (publiek) te maken. Je gebruikt hiervoor een .csv of .txt - bestand met bijvoorbeeld telefoonnummers, Facebook gebruikersID's of e-mailadressen.

FB aangepaste doelgroep

Nadat je een bestand hebt geüpload is het niet mogelijk om daar achteraf nog sub-selecties van te maken. Daarom is het erg belangrijk dat je van te voren de doelgroep in de juiste segmenten verdeeld. Dit kan n.a.v. selectie op de verschillende acties die je hebt gehouden of bijvoorbeeld klanten die een bepaald product hebben aangeschaft.

Deel onze tips!

Met een "aangepaste doelgroep" in de Power Editor kun je deelnemers van een Facebook actie targetten!

Tip: het bestand dat je uploadt mag geen mix van e-mailadressen, UID's (Facebook gebruikers ID) en telefoonnummers bevatten. Wanneer je dus meerdere gegevens hebt, zal je deze apart moeten uploaden. In het bestand moet ieder kenmerk (e-mailadres, UID of telefoonnummer) op een nieuwe regel staan. Alles in platte tekst:

  • E-mailadres: name@domein.nl
  • FB User ID: 873542
  • Telefoonnummer: 0031601234567

Belangrijk: Alle gegevens moeten in één kolom staan. Na het uploaden van bijvoorbeeld je e-maillijst duurt tot maximaal één uur voordat de aangepaste doelgroep beschikbaar is. Daarbij moet je niet gek opkijken als je doelgroep ineens is geslonken, aangezien er een kans is dat niet ieder e-mailadres te matchen is met een gebruiker op Facebook!

Vergelijkbare doelgroep maken

Houd je meer dan 100 profielen over? Dan kun je Facebook een “Vergelijkbare doelgroep" aan laten maken voor je!

test aangepaste doelgroep

Uitermate handig wanneer je op het moment nog geen hele grote klantenlijst hebt en je een groter bereik wilt realiseren onder een nieuwe, maar vergelijkbare doelgroep.

Op deze manier heb je een veel grotere kans gericht nieuwe bezoekers te trekken die in een hogere mate geïnteresseerd zullen zijn in jouw producten, informatie of diensten.

Én kun je FB gebruikers die hebben meegedaan aan je actie benaderen met een speciale aanbieding als bedankje voor het meedoen!

Opgelet: gebruik maximaal 20% tekst voor advertentie in tijdlijn!

Let op! Je mag maximaal 20% tekst gebruiken op afbeeldingen die je wilt gebruiken bij het promoten van een post of adverteren in de tijdlijn. Om je wat inspiratie te geven wat die 20% precies inhoudt op een afbeelding hebben we een voorbeeld voor je maakt. Waarbij we zijn uitgegaan van een afbeelding van 600 x 400 pixels, dit formaat gebruiken wij vaak voor Facebook afbeeldingen.

Deel onze tips!

Let op! Gebruik max 20% tekst in een afbeelding om je actie op Facebook te promoten!

Méér mogelijkheden dan je denkt ;-).

Tip: je kunt met de Facebook Grid Tool checken hoeveel procent tekst je afbeelding bevat! Kwestie van uploaden en de vakjes met tekst aanklikken. Je ziet dan meteen hoeveel procent tekst de afbeelding bevat.

Download de complete gids op onze Facebook fanpage!

Deze complete gids als pdf? Klik hier om hem te downloaden!

Tot slot

Ga voordat je aan een nieuwe actie begint dus even na waarom je een actie wilt starten, wat en wie je hiermee wilt bereiken én zorg ervoor dat je je aan de regels houdt!Zorg er bovenal voor dat het acties zijn waarmee je je doelgroep verblijdt in plaats van irriteert. Blijf dicht bij je doelgroep en zet je fans centraal.Blijf in ieder geval ver weg van de platte “like, share en win!" - acties. Dat moet met bovenstaande tips en tricks geen probleem zijn, heel veel succes met jouw volgende Facebook actie ;-)!Wil je dat onze online marketing specialisten je helpen met een toffe Facebook actie? Social media campagnes zijn onderdeel van ons KGOM succesmodel, dus daar kunnen wij je zeker bij helpen.

Deel alle tips met je netwerk via onderstaande social media buttons!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Je bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief!
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier

Wil je meer gratis tips over online marketing?

Bekijk onze gratis downloads

Categorieën

Ontdek hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen

We hebben je aanvraag succesvol ontvangen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier