Online marketing voor showrooms.

Jij hebt behoefte aan meer klanten in je showroom, KGOM regelt dat met online marketing.

Jouw klanten starten hun zoektocht online, wij zorgen dat je zichtbaar bent.

Verkoop jij een uniek product dat klanten vaak maar één of twee keer in hun leven kopen? Een product dat men moet kunnen aanraken, voelen en ervaren in jouw showroom?

Dan weet je inmiddels dat jouw klanten hun zoektocht online beginnen. En niet om prijzen te vergelijken maar om geïnspireerd te worden en zich te informeren.

KGOM komt continu met goede ideeën. We zijn zeer op hen gesteld en vinden de ideeën die zij aandragen van zeer grote waarde

Hellen Eekhof, The Flagstone Company

“KGOM is een pragmatisch bedrijf en heeft een prettige manier van communiceren, dat is wat ons goed bevalt”

Edwin Saris, Zorgcomfort Deventer

Vakspecialisten die jou gaan ontzorgen.

Als showroomeigenaar heb je het al erg druk. De showroom, het personeel, de inkoop en ervoor zorgen dat de producten uiteindelijk ook netjes geleverd worden.

Alles moet tot in de puntjes geregeld zijn, uitstraling en professionaliteit zijn in jouw branche erg belangrijk.

Van de online marketing strategie verwacht je hetzelfde. Je wil ontzorgd worden op dit gebied. Weten dat het optimaal geregeld is.

Dezelfde passie die jij voor jouw product hebt verwacht je ook van je online marketing partner. Wij delen die passie!

Blogs over showroommarketing?

Lees ze hier.

Conversie verhogen in je winkel

Als de bezoekers eenmaal in je showroom zijn, wil je dat ze ook een aankoop doen in je showroom. Hoe krijg je dat voor elkaar? Met een conversie wordt het aantal bezoekers bedoeld dat overgaat tot een transactie. Een transactie kan bijvoorbeeld de aankoop van een...

Waarom goede foto’s en video’s zo belangrijk zijn op je website, het verlengstuk van je showroom.

De titel verraadt het al een beetje natuurlijk. De reden dat goede foto’s en video’s zo ontzettend belangrijk zijn is omdat je website een verlengstuk is van je showroom. Voordat men ook maar één voet in jouw showroom of winkel zet oriënteert men zich eerst online. En...

Zo krijg je meer klanten in de winkel

Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten naar jouw showroom komen? Jouw potentiële klanten oriënteren zich online en doen vervolgens offline een aankoop in jouw showroom. Dit wordt ook wel ROPO genoemd (Research Online, Purchase Offline). Hoe krijg je de mensen dus...

Waarom een showroom of winkel zich niet mag focussen op slechts één kanaal

We zien het keer op keer gebeuren: klanten die actief zijn op meerdere kanalen tegelijk behalen het meeste succes. De verschillende kanalen versterken elkaar en zorgen voor het typische 1+1=3 concept. Maar de grote vraag is natuurlijk: waarom gebeurt dit? In dit...

Een goed CRM-systeem is cruciaal voor showroomeigenaren!

Een goed CRM-systeem is ontzettend belangrijk om succesvol te zijn als showroomeigenaar. In deze video legt Karel Geenen uit waarom. https://youtu.be/4aTrvPnsqvM

Met een Virtuele Showroom creëer je een unieke beleving.

Als we iets hebben geleerd van de coronacrisis, is het dat fysieke winkels zonder een online aanwezigheid enorm kwetsbaar zijn. Dankzij de opkomst van het internet en nieuwe generaties wordt het haast ondenkbaar dat je als bedrijf online niet vindbaar bent. De...

De missing link voor showrooms: call-tracking!

Als het goed is krijgt jouw showroom ook heel wat telefoontjes binnen. De grote vraag is, waar komen deze vandaan? Komen deze uit de betaalde advertenties? Of via Facebook? Middels call-tracking kun je precies in kaart brengen waar de telefoontjes vandaan komen,...

Zo scoor je hoger in Google binnen je regio.

Wanneer we het over zoekmachine optimalisatie hebben bedoelen we hiermee het hoger scoren in Google in de zogenaamde “gratis” zoekresultaten. Eerlijkheidshalve moeten we hier wel bij vermelden dat de gratis zoekresultaten tegenwoordig steeds minder prominent aanwezig...

Verbeter je showroom experience met sensorische marketing

De showroom is het visitekaartje van je bedrijf. Het dient daarom een verlengstuk te zijn van de waarden en imago van je merk om zo het productaanbod op de best mogelijke manier te presenteren. Dat is het moment waarop in-store media oplossingen in beeld komen. Op...

De rol van reviews in jouw showroom marketing

Iemands mening kan de keuze van een ander maken of kraken. Reviews spelen een belangrijke rol in de overweging van een potentiële klant, maar welke rol precies? Waarom zijn reviews belangrijk voor jouw showroom?De verschillende rollen van reviewsConclusie 1. Waarom...

Waarom goede foto’s en video’s zo belangrijk zijn op je website, het verlengstuk van je showroom.

De titel verraadt het al een beetje natuurlijk. De reden dat goede foto’s en video’s zo ontzettend belangrijk zijn is omdat je website een verlengstuk is van je showroom. Voordat men ook maar één voet in jouw showroom of winkel zet oriënteert men zich eerst online. En...

Zo krijg je meer klanten in de winkel

Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten naar jouw showroom komen? Jouw potentiële klanten oriënteren zich online en doen vervolgens offline een aankoop in jouw showroom. Dit wordt ook wel ROPO genoemd (Research Online, Purchase Offline). Hoe krijg je de mensen dus...

Waarom een showroom of winkel zich niet mag focussen op slechts één kanaal

We zien het keer op keer gebeuren: klanten die actief zijn op meerdere kanalen tegelijk behalen het meeste succes. De verschillende kanalen versterken elkaar en zorgen voor het typische 1+1=3 concept. Maar de grote vraag is natuurlijk: waarom gebeurt dit? In dit...

Een goed CRM-systeem is cruciaal voor showroomeigenaren!

Een goed CRM-systeem is ontzettend belangrijk om succesvol te zijn als showroomeigenaar. In deze video legt Karel Geenen uit waarom. https://youtu.be/4aTrvPnsqvM

Met een Virtuele Showroom creëer je een unieke beleving.

Als we iets hebben geleerd van de coronacrisis, is het dat fysieke winkels zonder een online aanwezigheid enorm kwetsbaar zijn. Dankzij de opkomst van het internet en nieuwe generaties wordt het haast ondenkbaar dat je als bedrijf online niet vindbaar bent. De...

De missing link voor showrooms: call-tracking!

Als het goed is krijgt jouw showroom ook heel wat telefoontjes binnen. De grote vraag is, waar komen deze vandaan? Komen deze uit de betaalde advertenties? Of via Facebook? Middels call-tracking kun je precies in kaart brengen waar de telefoontjes vandaan komen,...

Zo scoor je hoger in Google binnen je regio.

Wanneer we het over zoekmachine optimalisatie hebben bedoelen we hiermee het hoger scoren in Google in de zogenaamde “gratis” zoekresultaten. Eerlijkheidshalve moeten we hier wel bij vermelden dat de gratis zoekresultaten tegenwoordig steeds minder prominent aanwezig...

Verbeter je showroom experience met sensorische marketing

De showroom is het visitekaartje van je bedrijf. Het dient daarom een verlengstuk te zijn van de waarden en imago van je merk om zo het productaanbod op de best mogelijke manier te presenteren. Dat is het moment waarop in-store media oplossingen in beeld komen. Op...

De rol van reviews in jouw showroom marketing

Iemands mening kan de keuze van een ander maken of kraken. Reviews spelen een belangrijke rol in de overweging van een potentiële klant, maar welke rol precies? Waarom zijn reviews belangrijk voor jouw showroom?De verschillende rollen van reviewsConclusie 1. Waarom...

Verbeter de klantervaring van jouw showroomwebsite met deze checklist

Jouw showroomwebsite is een belangrijk uithangbord van de winkel. Op de website informeer, inspireer en converteer je klanten. Aan de hand van deze checklist van Google kun je jouw showroomwebsite optimaliseren voor de beste klantervaring. Google noemt een...

Zo krijg je meer klanten in de winkel

Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten naar jouw showroom komen? Jouw potentiële klanten oriënteren zich online en doen vervolgens offline een aankoop in jouw showroom. Dit wordt ook wel ROPO genoemd (Research Online, Purchase Offline). Hoe krijg je de mensen dus...

Waarom een showroom of winkel zich niet mag focussen op slechts één kanaal

We zien het keer op keer gebeuren: klanten die actief zijn op meerdere kanalen tegelijk behalen het meeste succes. De verschillende kanalen versterken elkaar en zorgen voor het typische 1+1=3 concept. Maar de grote vraag is natuurlijk: waarom gebeurt dit? In dit...

Een goed CRM-systeem is cruciaal voor showroomeigenaren!

Een goed CRM-systeem is ontzettend belangrijk om succesvol te zijn als showroomeigenaar. In deze video legt Karel Geenen uit waarom. https://youtu.be/4aTrvPnsqvM

Met een Virtuele Showroom creëer je een unieke beleving.

Als we iets hebben geleerd van de coronacrisis, is het dat fysieke winkels zonder een online aanwezigheid enorm kwetsbaar zijn. Dankzij de opkomst van het internet en nieuwe generaties wordt het haast ondenkbaar dat je als bedrijf online niet vindbaar bent. De...

De missing link voor showrooms: call-tracking!

Als het goed is krijgt jouw showroom ook heel wat telefoontjes binnen. De grote vraag is, waar komen deze vandaan? Komen deze uit de betaalde advertenties? Of via Facebook? Middels call-tracking kun je precies in kaart brengen waar de telefoontjes vandaan komen,...

Zo scoor je hoger in Google binnen je regio.

Wanneer we het over zoekmachine optimalisatie hebben bedoelen we hiermee het hoger scoren in Google in de zogenaamde “gratis” zoekresultaten. Eerlijkheidshalve moeten we hier wel bij vermelden dat de gratis zoekresultaten tegenwoordig steeds minder prominent aanwezig...

Verbeter je showroom experience met sensorische marketing

De showroom is het visitekaartje van je bedrijf. Het dient daarom een verlengstuk te zijn van de waarden en imago van je merk om zo het productaanbod op de best mogelijke manier te presenteren. Dat is het moment waarop in-store media oplossingen in beeld komen. Op...

De rol van reviews in jouw showroom marketing

Iemands mening kan de keuze van een ander maken of kraken. Reviews spelen een belangrijke rol in de overweging van een potentiële klant, maar welke rol precies? Waarom zijn reviews belangrijk voor jouw showroom?De verschillende rollen van reviewsConclusie 1. Waarom...

Verbeter de klantervaring van jouw showroomwebsite met deze checklist

Jouw showroomwebsite is een belangrijk uithangbord van de winkel. Op de website informeer, inspireer en converteer je klanten. Aan de hand van deze checklist van Google kun je jouw showroomwebsite optimaliseren voor de beste klantervaring. Google noemt een...

8 manieren om klanten te winnen met jouw (lokale) bedrijfsprofiel

Het hebben van een (lokaal) bedrijfsprofiel is van essentieel belang voor een showroom. Maar hoe zet je dit optimaal in om de klantervaring te maximaliseren? Bijna alle klanten die jouw showroom bezoeken zijn hun zoektocht online begonnen. Het is aan jou om de online...

Partners & Accreditaties

Nader kennismaken? Welkom.

Wil je graag meer informatie over onze dienstverlening en weten wat wij voor jouw showroom kunnen betekenen? Vul dan het contactformulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op. Bellen mag uiteraard ook: 085-208 21 00.