Dit is de reden waarom je interne zoekopdrachten moet doormeten!


Het doormeten van interne zoekopdrachten op je website is iets wat al vaker is besproken op onze blog. In de onderstaande video ga ik er nog dieper op in en laat ik zien welke interessante informatie je hier allemaal uit kunt halen.

Nog vragen?

Kom je er niet uit of heb je nog vragen over dit onderwerp? Laat je horen in de reacties hieronder!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

  1. Dag Karel,
    Bedankt voor je goede uitleg. Bij het zoeken op de site komt er het volgende achter de de URL: index.php/page/smartsearch/bb/1. Deze verandert niet als je een ander zoekwoord intypt. Wat is volgens jou de queryparameter?
    Bij voorbaat dank!

  2. Beste Karel,
    Duidelijke video!!
    Als ik de instellingen naloop staat het allemaal goed. Maar als ik in rapportage ga kijken word er niks gemeten. Het geeft dit rechts bovenin aan in een geel balkje; 'Dit rapport is gefilterd zodat gegevens alleen worden opgenomen als er waarden voor de dimensie Zoekterm zijn.'
    URL is bijvoorbeeld; http://kijkopmeubelen.nl/?s=bank+reinigen, dan moet de queryparameter toch 's'zijn??
    Wat zie ik nu over het hoofd?
    Mvg,
    Faisca van der Kleij

  3. Bedankt voor je duidelijke video!!
    Alles stond al zo goed als ingesteld alleen als ik dan kijk bij zoektermen staat alles op Nul..?? Zie wel dit staan ; 'Dit rapport is gefilterd zodat gegevens alleen worden opgenomen als er waarden voor de dimensie Zoekterm zijn'.
    http://kijkopmeubelen.nl/?s=bank+reinigen >> dan moet ik toch bij Queryparameter s aangeven?
    Mvg,
    Faisca

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top