Het mixen van linkwaardige content en productpagina's

26 januari, 2012

Op internet heb je grofweg twee soorten content: leuke, linkwaardige en deelwaardige content ((blog)artikelen, infographics, video's enz) en productpagina's. Deze laatste soort pagina's is waar het de meeste ondernemers uiteindelijk om te doen is, daar worden de verkopen gerealiseerd.
Echter iedereen die bezig is met zoekmachine optimalisatie weet dat productpagina's over het algemeen niet zoveel gedeeld en gelinkt worden. Dat weten we en daarom dat we vaak ook ergens anders op onze website informatieve, linkwaardige en deelwaardige content plaatsen.

Mixen is de boodschap

In de onderstaande video van SEOmoz gaat Rand dieper in op dit onderwerp en bespreekt hij een aantal strategieën over hoe je dergelijke content kunt mixen.

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *