Fijne feestdagen! Dit zijn de best gelezen artikelen van 2018

24 december, 2018

Ook bij KGOM maken we ons op voor de feestdagen. De jaarlijkse kerstborrel hebben we al achter de rug, de kerstpakketten zijn binnen en de burelen van KGOM zijn zo goed als leeg. We kijken uit naar een paar heerlijke dagen met kerstdiners, oliebollen en gezelligheid met vrienden en familie. Maar we hebben ook alweer zin in 2019, met mooie plannen in het verschiet.

Ook kijken we graag even terug naar 2018, toch wel een bewogen jaar, waarin we onze site en huisstijl in een geheel nieuw jasje hebben gestoken én onze naam hebben veranderd. Daarnaast hebben we veel klanten kennis mogen laten maken met onze werkwijze voor een succesvolle online marketing strategie. En natuurlijk hebben we weer veel geblogd over de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied, tips en tricks en how-to's. Benieuwd naar de meest gelezen artikelen uit ons blog van het afgelopen jaar?

De best gelezen artikelen van 2018

We hebben dit jaar weer fanatiek geblogd op KGOM.nl. Wat waren nou de populairste blogberichten van 2018? Dit zijn de 10 best gelezen artikelen van het afgelopen jaar:

  1. Zo verzamel je meer links in 4 uur dan normaal gesproken in 4 maanden

    Karel schreef over een gratis tool die je kunt gebruiken waarmee je binnen 4 uur meer links kunt verzamelen dan dat je normaal gesproken in 4 maanden voor elkaar zou krijgen.

  2. Kannibalisatie binnen jouw SEO? Zo achterhaal je dit grote probleem én behaal je hogere rankings!

    Wist je dat je soms teveel content kunt produceren? Waardoor bepaalde pagina's elkaar in de weg gaan zitten en je daardoor niet het maximale uit je posities haalt? In dit artikel gaat Karel dieper in op dit kannibalisatie probleem en geeft hij je een handige tool hoe je deze pagina's eenvoudig kunt achterhalen.

  3. Gebruik jij deze uitgestorven SEO tactieken nog?

    Bekijk de video van Rand Fishkin van Moz over de verschillende SEO tactieken die volgens hem zijn uitgestorven en vervangen moeten worden door nieuwe tactieken, én de reactie van Karel op deze video.

  4. Uitgebreid zoekwoordonderzoek zónder Google Keyword Planner? Dat kan met deze tool!

    In dit artikel laat Max een tool zien waarmee je heel uitgebreid zoekwoordonderzoek kunt doen, zonder de beperkingen van Google Keyword Planner.

  5. Maandelijkse "saaie" maar noodzakelijke taken van een online marketeer

    Karel bespreekt 8 taken die in je werk als online marketeer maandelijks terugkomen. Taken die vaak wat minder spannend van aard zijn maar wel ontzettend belangrijk zijn. Want als je de "saaie" taken in dit artikel negeert kun je wel eens voor onaangename verrassingen komen te staan.

  6. Scoor hoger in Google door dode pagina's op te sporen en te "wijzigen"
    In dit artikel laat Karel je zien hoe je “dode" pagina’s op je website kunt opsporen, en wat je kunt doen met deze pagina's.

  7. Is jouw website getroffen door de Google algoritme-update van 1 augustus?

    Op 1 augustus 2018 voerde Google een vrij grote algoritme-update door. Karel onderzocht de impact die deze update had op verschillende soorten websites.

  8. 10 conventies waar jouw website aan moet voldoen

    Wat zijn de standaarden waar je website aan moet voldoen? Niet omdat wij dat zeggen, maar omdat 99% van je bezoekers dit gewend zijn of verwachten, of omdat bewezen is dat het beter werkt. Karel benoemt 10 van deze website-conventies.

  9. Mobile First Index van Google: dit moet je doen

    Een hot item in 2018: de Mobile First Index van Google. Wat betekent dit in de praktijk voor jouw (mobiele) website en je rankings in Google? Wat moet je weten, en nog belangrijker: wat moet je doen? Anke praat je hierover bij in dit artikel.

  10. Automatische biedstrategieën in Google Ads

    Durf jij je biedstrategie uit handen te geven? Google Ads heeft een aantal slimme algoritmes aan boord, zodat je niet meer zelf handmatig veel werk hoeft te doen om de juiste bieding op het juiste moment mee te geven. Rick overtuigt je graag van de toegevoegde waarde van Automatische biedstrategieën in Google Ads.

Fijne kerstdagen en een gelukkig 2019!

Namens het volledige team van KGOM wensen we je hele fijne feestdagen! Geniet van familie en vrienden en maak er een spetterend uiteinde van. Wij staan ook in 2019 weer klaar om jouw bedrijf te laten excelleren op het gebied van online marketing!

Fijne kerstdagen & een gelukkig nieuwjaar! KGOM

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *