Wat zou jij willen leren over Facebook adverteren?

21 november, 2017

FB ads canva header
Facebook advertising, je hebt er vast wel eens van gehoord. Wellicht ben je er zelf al mee begonnen, of wil je er juist op korte termijn mee gaan starten.
Wij zijn op dit moment achter de schermen hard bezig met het ontwikkelen van nieuwe cursussen voor onze KG Academy! Eén van de nieuwe cursussen die we in 2018 lanceren, is de cursus Facebook adverteren.
Uiteraard hebben wij een overzicht gemaakt van de onderwerpen die wij in de cursus willen verwerken, zoals het opzetten van een advertentieaccount: hoe werkt de bedrijfsmanager? Welke advertentiemogelijkheden heb je, en hoe zorg je voor een goede strategie voor het optimaliseren van je Facebook ads?

Natuurlijk pakken we ook de mogelijkheden mee van aangepaste en vergelijkbare doelgroepen die je kunt maken. En zullen we je laten zien hoe je al jouw inspanningen het beste kunt analyseren.
Een grove indeling zoals die nu is opgezet:

  1. Wat is Facebook adverteren?
  2. Het opzetten van een advertentieaccount
  3. Verschillende advertentie-indelingen voor Facebook
  4. Targeting strategieën (aangepaste, vergelijkbare én opgeslagen doelgroepen)
  5. Starten met adverteren: de Power Editor
  6. Starten met adverteren: de Ads Manager
  7. Het bepalen van je budget
  8. Het optimaliseren van je Facebook campagne
  9. Het analyseren van je Facebook campagne

 
We willen in de cursus zo goed mogelijk antwoord geven op al jouw vragen rondom Facebook adverteren.
Daarom vraag ik om jouw hulp: als jij een specifieke vraag of probleemstuk hebt, waarvan jij denkt dat wij die ook in onze nieuwe cursus moeten verwerken, laat dan een reactie achter onder dit artikel!
 

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

  1. Wij overwegen ook om met FB-Ads te werken. We merken echter wel dat ook FB en B2B een hele andere specifieke marktbenadering/messaging met zich meebrengt. Wellicht dat jullie in de cursus (voorzover al niet gepland) een onderdeel, of meerdere onderdelen aan dit issue kunnen wijden.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *