Baseer je contentstrategie op zoekwoorden

In de onderstaande video van SEOmoz geeft Rand een mooie samenvatting over de combinatie van een goed zoekwoordonderzoek en de contentstrategie.


Zelf werken we ook altijd op deze manier. Het grote voordeel is namelijk dat je op deze manier ook snel een contentstrategie kunt neerzetten. Succes!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

  1. Aardige video, al is de werkelijkheid meestal nog iets complexer. Ik zou op zijn minst kijken naar de concurrentie op die trefwoorden. Maar de frankenpages (en het bijbehorende proces) zijn inderdaad een bekend verschijnsel. Vooral in grotere organisaties.

  2. We hebben wel een soort van contentschema. Dat is gebaseerd op de vragen die we krijgen van de mensen om ons heen.
    Stap voor stap proberen we die te beantwoorden via de blog.
    Met uiteindelijk het doel, zoals Stap 3 in de video:
    Zoekers Blij maken met de Content 🙂
    Is dat een slimme manier? Of zou je toch adviseren om meer de keywords tool te gebruiken?

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top