Tip: check je site in verschillende browsers

door | 20 juli 2012 | Content Marketing, Website Promotie

Afgelopen maandag begonnen we de week met een mooie infographic. Voor het publiceren had ik zoals gewoonlijk alles gecheckt: spelling, links en uiteraard de afbeelding. Alles klopte dus publiceren maar! Alles was goed, totdat ik op dinsdag deze tweet ontving:


Wat? Dacht ik.. dat kan niet! Ik nog een keer het bericht openen in een nieuwe tab van Google Chrome en er was niets aan de hand. De afbeelding stond er gewoon, ik kon erop klikken en hij was netjes gelinkt naar de interactieve infographic. Mhmm.. wat nu? Nog maar een keer checken dan, want ik kan het probleem niet vinden.
 
Oké… er stond alleen een punt op de plek van de afbeelding waar de hele post om ging!?
Hieruit ontstaat mijn tip*: Browserlab van Adobe (wel even een log in aanmaken, daarna kun je meteen aan de slag.)

 
Zodra ik de blog opende in Internet Explorer was ook bij mij de afbeelding verdwenen. Gelukkig bleek het aan een klein foutje te liggen en was het zo opgelost. Het bleek aan de width / height aanduiding te liggen..
Check je site dus even in verschillende browsers, dan weet je zeker dat je content ook voor anderen beschikbaar is ;-).
PS. nog een keer bedankt @MarkNymeyer voor het melden!

*UPDATE 25-7-2014: Browserlab bestaat niet meer, probeer Browserling eens!*

Browserling

Nader kennismaken?

Wil je graag meer informatie over onze dienstverlening en weten wat wij voor jouw showroom kunnen betekenen? Vul dan het contactformulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op. Bellen mag uiteraard ook: 085 208 21 00.

Klantervaringen

“De grootste klik met KGOM is de passie waarmee zij werken”

Hellen Eekhof – Flagstone Company