Interview door dagkrant Metro

9 december, 2008

Enkele weken geleden werd ik gebeld door John van Schagen van de Metro (je weet wel, die gratis krant). Of ik het één en ander kon vertellen over e-commerce. Vandaag is het artikel verschenen. Klik op de onderstaande afbeelding om het artikel te lezen.


Bron: Metro dinsdag 9 december 2008

Wist je trouwens dat je de metro ook gratis op je pc kunt lezen? Gewoon even hier registreren en je kunt elke dag deze uitstekende krant lezen!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

Karel Geenen is de medeoprichter van KGOM. Sinds 2001 is Karel actief binnen de online marketing. In de eerste jaren als webwinkeleigenaar. Daarna is Karel zijn kennis gaan inzetten om andere bedrijven verder te helpen op online marketing gebied.

Inmiddels bestaat er naast KGOM, een online marketing agency en academy, ook A Digital You waarmee de werving en selectie van online marketeers wordt verzorgd.

Contact: LinkedIn | Twitter | Tel. 085 208 21 00 | E-mail

  1. De laatste zin: 500 bezoekers per dag is toch best netjes? Als er dan maar eentje koopt moet je even sleutelen aan je shop voor een betere conversie, maar is er zeker nog wat van te maken.

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *