Virale content mengen met zakelijke content

Het toevoegen van content op een website is niet altijd zo vanzelfsprekend. Te veel content kan de bezoeker afleiden van het doel van de pagina. Te weinig content levert dan weer heel slechte resultaten op in de SERPs.

In de onderstaande video legt Rand Fishkin van SEOmoz uit hoe je het beste omgaat met de combinatie van dergelijke content.

Wistia

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

  1. Perfecte video over het niet en wel moet. Maar (@ Karel) ik ben ervan overtuigd dat we hier wat mee kunnen voor onze websites en blogs (eigenlijk dezelfde situatie gebruikt als voorbeeld in de video). Ook wij hebben verschillende producten websites en meerdere blogs. Echter ook de "verkoop" website is voor sommige begrippen een autoriteit geworden volgens Google. Nu alleen nog alles optimaliseren. Ga hier na mijn vakantie met Chiel mee aan de slag.
    Groet,
    Rob

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top