Plots minder bezoekers op je website? Minder verkopen?

8 december, 2010

Als webmaster pas je waarschijnlijk zeer regelmatig iets aan je website aan. Je bent wat aan het experimenteren met zoekmachine optimalisatie, of je kiest voor een nieuwe lay-out. Zo zijn er nog tal van aanpassingen te verzinnen, die er waarschijnlijk het hele jaar door gebeuren.
Plotseling kom je er dan achter dat je minder hoog scoort in Google of dat mensen minder bestellen op je website. Grote paniek! Wat is er aan de hand, waar kan dit aan liggen.
In dit artikel kan ik je dit niet vertellen, maar ik kan je wel een belangrijke tip geven, die ik in de onderstaande video uitleg:


Simpele tip nietwaar? Maar het kan je wel ontzettend veel tijd besparen moest er eens iets misgaan!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

  1. Interessante video Karel! Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van annotaties, maar het lijkt mij inderdaad handig om alle informatie en aantekeningen over je website op 1 plek te hebben. Ga het zeker gebruiken. Thx

    1. Goed filmpje inderdaad! Sterk.
      Ik heb het gemaild naar een collega van mij die het nog vaak met een excel sheetje wil doen omdat hij dat altijd zo doet. Stukje vertrouwen.
      Houd het maar op een soort tijdverdrijf. Misschien dat dit hem over de streep trekt!

  2. Hoi Karel,
    Bedankt voor de tip en de duidelijke video. Ik had laatst ook verschillende dingen verandert aan mijn website en ben uren kwijt geweest met herstellen om erachter komen wat het was. Nooit geweten dat je dit ook in Analytics kon bijhouden. Scheelt me een hoop werk!

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *