Conversies verhogen wordt nu echt eenvoudig met deze tool!

Wanneer je al wat langer meedraait in de internet marketing wereld weet je dat het testen van verschillende onderdelen op je website ontzettend belangrijk is. Uiteraard met als belangrijkste doel, het verhogen van het aantal conversies (meer leads, meer verkopen enz.).
Er zijn ontzettend veel zaken die je kunt testen. Denk bijvoorbeeld aan een andere kleur bestelknop, andere indeling van de pagina enz. Er zijn verschillende tools op de markt waar je dergelijke tests mee op kunt zetten.
Zo maken wij bij Yargon bijvoorbeeld gebruik van Google Website Optimizer. Maar sinds kort is er een nieuwe tool beschikbaar, eentje die het verhogen van je conversiepercentage wel erg eenvoudig maakt!

Optimizely

In de onderstaande video wordt deze tool in het kort voorgesteld:

De investering is deze tool is ontzettend laag (al vanaf €16,- per maand). Verder kun je deze tool 30 dagen gratis proberen. Klik op de volgende link om direct te beginnen met het optimaliseren van je conversiepercentage: Optimizely.com.

Voorbeelden

Binnenkort zullen we eens enkele experimenten die wij hebben gemaakt met deze tool gaan delen, stay tuned!

Ook succesvol adverteren met Google AdWords?
Bekijk onze cursus Google AdWords, onze Google AdWords dienst of vul ons formulier in


Adverteer jij al via Google AdWords? Vraag dan onze gratis Google AdWords Quickscan aan!

    1. Toevallig belangen bij VWO ;-)? Ben het met je eens, is zeker een interessante tool. Maar ik vind het nadelig dat je beperkt bent in het aantal testen.
      Ik hoop dat Optimizely binnenkort ook met MVT komt! Dat is wel echt een tekortkoming op dit moment.

  1. Heeft iemand er een zicht op wat de meerwaarde van deze tool is tov de Google Website Optimizer? Prijs lijkt inderdaad interessant maar kan dit (veel) meer dan de gratis variant die Google ontwikkelt?

Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar top